Notalgisk

Bakade ju en tårta förra veckan.
Det var länge sen sist..och jag var inte alls inspirerad.
Men efteråt...och nu...så känner jag bara att jag vill göra mer, mer, mer.
Så nu sitter jag och bläddrar tillbaka bland gamla godingar och känner
mig gammal och nostalgisk.

Bjuder er på lite av min nostalgitripp också.....


..........






Just nu är jag mest sugen på att göra en rosa, rosa, rosa....riktigt flickrosa
tårta. Blir ju inte riktigt av här hemma, eftersom jag typ är helt anti den
rosa och ljusblå bebisvärlden.  Men åt någon annan söt tjej hade jag mer
än gärna gjort en sån tårta!!

Kommentarer
Postat av: Angelica/Smurfmamman

Du får gäääääääärna göra en till mig :D

2010-03-23 @ 09:37:54
URL: http://smurfmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0