Länge sen nu igen

Det var inte igår minsann som jag visade någon
tårta här inne. Och det var inte direkt igår som
jag gjorde någon heller.


Den här gjorde jag i alla fall till en väns födelsedag
i våras. Minns knappt vad den fylldes med. Men
baserat på vetskapen om födelsedagsbarnet så
misstänker jag att det var choklad åtminstone.
Den är täckt med mmf. Tycker verkligen att det svårt att
 lyckas med. Föredrar absolut att arbeta med sugarpaste.










Och den här är en enkel variant som snabbgjordes
på mors dag. Minns att den var fylld med hallon
och riktigt syrlig citron.






Kommentarer
Postat av: Smurfmamman

... vet att den översta tårtan var choklad och jordgubbs mousse fyllning.. för att se om det var det eller hallon som skulle vara i! Sen blev det ju som morsdags tårtan citron med hallon som vart favoriten efetr många om och men! Goda var de båda två, både för mage och ögon!

2009-08-26 @ 16:30:29
URL: http://smurfmamman.blogg.se/
Postat av: Örnen

ser riktigt smarriga ut!

2009-08-26 @ 21:23:15
URL: http://ornen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0