Rostigt rosa

Ytterligare ett halsband nu då..... Fast här med

pärlor på ihoplänkad silvertråd.

Fina glasfigurer också från ett glasbruk på Åland.

Var där i somras och köpte dessa. Jag själv samlar på

glasfåglar, och på just det glasbruket för drygt 20 år

sedan så fick jag köpa min allra första. Så dottern

fick välja en figur också- hon valde elefanten. Så vi

får se om hon vill samla på glaselefanter framöver.

Kul i alla fall att våra båda allra första är skapade på

samma ställe. Jag själv röstade för att dottern skulle

välja en snigel- men hon ville absolut ha en elefant.

Elefanter har vi egentligen redan många av i familjen

då min egen mamma samlar på just gröna glaselefanter.

...men men.....en liten elefantsamling till lider väl ingen av!

 

Blev mycket glas och lite pärlor......


Kommentarer
Postat av: Ida

Nu blir jag sugen på att pärla oxå när jag ser va fint du gjort :-) Hoppas att allt är bra med er! Saknar dig!

Kram

2010-02-15 @ 13:21:49
URL: http://omida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0