Leka med lera

 

Här kommer lite bilder på det jag och söta Angelica (smurfmamman)

pysslade med när de var här och hälsade på förra veckan.

 

Cernit- och fimolera-lek

Bitarna är gjorda med en liten ögla i så att man ska

kunna använda dem som hänge i ett armband eller

halsband nån gång om man vill.

Kul som barnhalsband tycker jag.

 

Varje bit är knappt 1 cm hög. Prinsesstårtan aningen

högre. Supersöta små.

 

små minirulltårtor med grädde och mumsig jordgubbe

 

 

prinsesstårtor

 

somrig gräddtårta

 

 

Vi gjorde halva äpplen, päron, chokladkakor och

hamburgare också..... men dessa fick fastna på

kort den här gången....

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Angelica/Smurfmamman

gillar

2010-08-05 @ 20:42:33
URL: http://smurfmamman.blogg.se/
Postat av: Carin

Hej och vilken underbart fin och inspirerande blogg du har! Skulle jag någon gång få idétorka är det ju bara att titta in här =D. Hittade hit av en slump via google när jag sökte på dop dekorationer inför vårat sundande dop av lilla Linnea ;). Ville bara skriva att du verkar hur duktig som helst!!!



/Carin

2010-08-21 @ 14:33:32
URL: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0