ännu mer...och ännu mer...


Har så mycket julkort ju.....
kanske kommer det några till när vi
kommit ner till Göteborg igen. Och jag
ska också lägga in några favvisar från
det gågna året, vilket jag behöver
datorn hemma för att göra. Men sen är
jag himla sugen på att sätta tänderna
i nytt pyssel.  Ska städa och röja runt
på pysselbordet. Sälja av lite saker som
inte används, Och sen ska jag plocka
fram papper som jag kanske inte brukar
använda, packa upp lite dekosar som jag beställt,
framkalla lite nya foton.....och börja pyssla.
Pyssla vinterbilder, bröllopsbilder och massa
Sonjabilder som jag inte lekt med eftersom det
mest blivit kortmakeri under 2008.

















Kommentarer
Postat av: Petra

God fortsättning och gott nytt pyssel!

Det är likadant här faktiskt :)

kram kram

2009-01-07 @ 04:21:12
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0