Julklappettikett

Här har jag roat mig en stund med att knåpa ihop en

julklappetikett.

Misstänker att årets julklappar inte alls kommer att få

så här tidskrävande etiketter...... men några köpetiketter

blir det så klart inte heller.

 

Julklapparna är för övrigt inte ens påbörjade än. Tack och

lov köper vi bara små ätbara eller brännbara eller

"användas upp" -julklappar inom familjen. Sen blir det

så klart nån liten leksak till dottern..... och något skoj

som en tremånadersbäbis kan tänkas önska sig.

Mannen och jag hoppar nog klapparna helt till varandra

i år..... tar och unnar oss en shoppingtur efter jul i stället.

 

 

 

 

Ha en fin dag!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Samma här, vad gäller julklapparna.

Tack så jätte-mycket för den fina gåvan som låg och väntade på mig i Månsta. Ska hänga upp den ikväll när jag kommer hem. =)

Kram bästa du!

2009-12-15 @ 07:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0