Hippa på gång......*nervös*



Äntligen äntligen inser jag att det är dags för min möhippa.
Gifter mig ju om en och en halv månad...
...och det har den senaste tiden dykt upp alla möjliga konstiga
små paket och prylar som jag ska packa med mig......och en snygg väska som alla prylarna ska ligga i.

Jag har varit toksäker på att det är i helgen som det kommer att hända
saker... men så i förmiddags ringde någon och sa : Hej Marit, du vet inte vem jag är, men jag vet att du ska gifta dej i sommar. Klockan 14 idag står en taxi hemma hos dig och väntar på fej!!
*wiii, så spännande*
Så nu bär det av.... och jag kommer såklart att berätta alla
spännande, roliga eller läskiga detaljer sen!!


image678

Kommentarer
Postat av: Anna

Å va spännande! Hoppas du får d trevligt!!
*kram*

2008-06-03 @ 20:41:55
URL: http://pinglananna.blogspot.com
Postat av: Petra

Tjoho,va spännande!! Hoppas du hade kul.
kram Petra

2008-06-03 @ 22:33:30
URL: http://petraspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0