Längtan till vårvärme...

Här kommer tre nya kort......
Känner att längtan efter vår och sommarfärgen börjar pyra i mig. Vill inte ha regn och rusk längre...

...och så börjar man längta till mässan ordentligt. Har satt köpstopp på papper fram tills dess....så jag försöker göra av med gamla spillbitar....sånt har man ju i såna otroliga mängder.

Igår landade även en annan stämpel som får en att längta såå efter vårsolen..... Ska se om jag kan knåpa ihop något av den idag...
Å så har jag unnat mig fem nya distressfärger.... härliga smutsiga mojmojfärger!!!


image497
Min vän smurfmamman brukar göra såna här smarta spillbistkort ibland. Effektivt sätt att bli av
med småbitar på. ...fast i det här fallet kan jag ju erkänna att valet av papper berodde på att jag inte
orkade leta efter annat än sånt som redan låg framme på bordet... *lat- jag vet*



image498
Visst är den bara så underbar?-stämpeln.......
*vårlängtan*


image499




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanonfina kort :-)

2008-02-26 @ 17:07:16
Postat av: Frida

Fiiiinnna kort du har gjort under denna regniga dag, själv har jag försökt knåpa ihop VFU-rapporten, inte alls lika kul, men men...

På torsdag, kommer jag få en ny medlem i mitt hem, en svart och silvrig snygging (Qk-tång) ;P Ser verkligen fram emot det :)

Kramkram

2008-02-26 @ 18:35:57
URL: http://pysselfrida.blogg.se/
Postat av: Malin

Väldigt fina kort, som vanligt. =)
Här har det snöat en halv deci, hääärligt med snö på vintern, eller hur Moj? Kraaaamar =)

2008-02-27 @ 07:18:00
URL: http://malinsjoden.blogg.se
Postat av: Petra

Vilka fina kort, tack för inspirationen!!!
Såg på "Örnens" blogg vilken fin tårta du gjort till hennes son. Gör du på beställning? I så fall har du stående beställningar från mig :-)Ses vi på Arkivet ikväll? Hoppas d.
kram Petra

2008-02-28 @ 07:14:55
URL: http://petraspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0