Prinsessor gör också rackartyg

 

Här är den andra LO'n som kom till under min

flow-torsdagskväll.

Det är mn dotter Sonja, och fotona har en underbar historia bakom

sig. Vi var hos min vän Stina och hälsade på. I sin garderob fanns

klänningar och klackskor. Sonja roade sig stort under dagen med att

prova skor och klacka runt i lägenheten i. Men strax innan vi var på

väg hem blev det oroväckande tyst. Ni som har barn vet precis hur

jag menar. När man nästan kan nosa sig fram till ett barnhyss. Och

mycket riktigt. I garderoben hittar jag min dotter som klätt av sig. Tagit

en pall, plockat ner en klänning som Stina haft när hon var brudtärna,

och fått på sig den. Mamman, jag alltså, håller på att smälla av. Men

söta Stina skyndar istället iväg och hämtar en stor fin blomma till håret.

Och när jag lugnat ner mig en aning skyndar jag mig att fota lite istället.

Passande nog hade Stina sin stora vackra spegel just där. Och så här

i efterhand så är jag så oerhört glad för den här prinsessiga händelsen.

Och gissa bara om Sonja ääälskar dessa foton.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0