"Sommarlov 2010"

 

Såå roligt.

Jag känner en liten fågel.

Den lilla fågeln har viskat att jag gör tårtor. Och i går

fick jag ett samtal från Hanna som undrade om jag med

lite ultrakort varsel kunde göra en tårta tills idag.

Kort om tad. Ja, visst. Men jag blir ju bara jättetaggad. Så

hela kvällen och in på natten igår var det tårtbak som gällde

här hemma.

Tårtan skulle till klass sex här i byn. Allra sista skoldagen

tillsammans. Jag hoppas verkligen att alla blev nöjda, och

tackar Hanna än en gång för förtroendet!

Ikväll blir det att baka igen. På lördag ska jag nämligen

leverera två studenttårtor!

 

 

 

Här är i alla fall bilder på dagens tårta.

Har döpt den till "Sommarlov 2010"

 

Ljusa bottnar med

ananasmousse och hallonmousse.

 

 

 

 

 

.


Kommentarer
Postat av: Emma Eriksson

Hej

Tårtan var fantastisk tycker både barnen och jag som är mamma till en av eleverna. Jag var med Hanna och levererade den.

Tack för att du kunde göra detta på så kort varsel!!

Emma

2010-06-10 @ 15:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0