Cyber Crop

Country Scrap har haft CC i helgen....och om jag har tid och

är hemma så bara tokgillar jag ju sånt!

Så nu två av helgens kvällar har jag ägnat lite åt detta... men

jag har minsann både myst i soffan och pärlat och sett på film

också...så det fick inte bli några överarbetade alster den här

gången... bara tjopp, tjopp...ni vet.

 

I en av utmaningarna skulle man inspireras av den här

vackra bilden......

...och här är mitt bidrag...

I en annan utmaning skulle man inspireras av en vintagebild

som såg ut så här:

Själv fastnade jag för skorna som flög runt i luften.....

...så det fick helt enkelt bli det....med lite vintagestil på det hela.

 

Här är det bingoutmaning... min bingorad innehöll orden:

cirkelformat papper, blad, swirl, egengjord dekoration och brads.

Och då blev det så här denna gången.

 

...och så blommigt till en blommig utmaning.

Och hade jag bara valt att lägga tid och energi så hade det ju

bara varit såå kul med en rejält blommig LO. Men det får bli

en annan gång.  Jag vet förresten nån som har köksgardiner

som matchar detta kort!

 

..och så tema-bröllop

 

 

...och vårigt....

 

Finns två bidrag till.

Ett fult

och

ett som kommer visas upp vid annat tillfälle!

 

 

 

Nästa projekt, som jag redan borde tagit tag i

är ett beställningskort till Marie. Det blir imorn det!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Angelica/Smurfmamman

typiskt att jag missar en cc med vintage :( lipar



Massor med fint du har hunnit med :D

Men vad är det för super söt stämpel på det sista kortet !?!?!?!?!?!? VILL HAAAAAAAAAAAAAA



Puss & KRAM

2010-04-19 @ 11:13:41
URL: http://smurfmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0