Personliga favoriter 2008

Känner att det är mycket hög tid att lägga ut favoriter från 2008,
om jag nu tänkt göra det. Självklart hade jag massvis med
problem att hålla det på 10 bidrag. Så här kommer:
5 LO's
2 altrade saker
10 kort
och en tårta



                                                           LO's                                                    



Gjord för Arkivet, iför scrapmässan i höstas.
Enkel LO som skulle gå i svart/vitt och rosa.



Gjord i januari. Hade massvis med inspiration, och den
var bara så rolig att göra.
Användes sedan som ansökningsbidrag till Arkivet.



Gjord för Arkivet inför scrapmässan i våras. Det underbara papperet är
färglagt med distresser.




Glada papper, god glass och gullig unge.
Gjord efter en skiss som jag fått av Malin på Arkivet.



En LO som gjordes till en färgutmaning någonstans på nätet.
En riktig snabbscrap.


                                               Altrade ting                                        



Den här asken gjordes åt Arkivet inför mors dag.
Den var såå roliga att pyssla med. Och jag tycker massvis
om det gröna bandet, ihop med de papperen.


En canvas i str 20*20 cm som är gjord till pysselpassions
idoltävling. Numera pryder den en väns dotters rum. En dotter
som blev störtglad. Vilken tur att sakerna man gör, faktiskt
hittar ett hem, så småning om.
Fotot, en bild från nätet *underbar* har jag fått av min vän Smurfmamman.


                                                               Kort                                                              


gjort till en tävling någonstans, undrar just om det kan ha varit något på
scrappiz!? I alla fall med tre olika mönsterpapper, olika stämplar, och
egengjord dekoration.



Gjort till pysselpassions idoltävling.
Temat är Rock!!!



...ochså gjort till någon tävling någonstans.
ibland sviker minnet må jag säga!!



Det här gjorde jag i våras, alldes efter scrap och stämpelmässan
när jag köpt alotabarnen, och en vän varit i Borås och köpt den underbara
hästen åt mig.



Underhållande att leka med nya stämplar. Här har jag precis fått
tag på notpapperet och brudparet.



Det här gjorde jag till en av mina allra bästa vänner, när jag insett att
jag än en gång lyckets missa hennes födelsedag.



Lite paper piercing-lek för att få ihop skärgårdshuset som
kortets mottagare bor i. Roligt att göra, och jag vet att det blev
mycket uppskattat av både beställaren och mottagaren.



Tycker bara om färgerna och smutsen här.
Bara gillar helt enkelt.



Det här kortet gjorde jag när Kort i Fokus hade Änglar som tema.
Kanske inte ett "ängel"-kort... men flickan har ju trots allt
vingar. *blink* Ett trevligt julkort i alla fall.



Less is more. Och underbart papper.


                                                                          Bakat                                                     
            
Tårtan som gjordes till min dotters 2 års kalas.
Somrig och färgglad.




---------------------------------------------------
på återseende







Kommentarer
Postat av: Pyttisens mamma

Så kul att se dina favoriter från året som gått! Mysig bakgrund till bloggen med!

2009-01-29 @ 19:11:38
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0