Härlig kväll med hela DT-gänget

I lördags hade vi en alldeles alldeles underbar kväll på Arkivet med hela (nästan) DT-gänget.

Tusen tack alla ni som bidrog till den goda stämningen, och alla smarta och fyndiga idéer.

...och tusen tack till Tarja som står bakom hela arrangemanget. Helt underbart.


"SOM BALSAM FÖR SJÄLEN"




Inledningsvis scrappade vi canvasar, som med lite miniklämmor och gem kommer att fingera som en anslagstavla..... Här kommer lite bilder på min.. (och mitt skapande)

image645


image646


image647

Jag gjorde min i grönt, brunt och rosa för att få den att passa in i köket här hemma.
Lite roligt....för bara ett par timmar tidigare hade jag och sambon haft en diskussion om
att vi saknar en kalender....


image648


Visst kommer det att passa bra med det Basic Grey projektet som jag gjorde tidigare i våras!?





Sen pysslade vi länge med många mer eller mindre enkla tips och idéer som vi gav varandra.
Underbart att få prova på och ta del av andras tips.


...och mat fick vi minsann...
Oj oj... för en fattig student var det rena nobelmiddagen.
....Italiensk buffé.....
*älskar*
...och rött vin *ler*

image652



Sen fortsatte vi kvällen med lite fritt pyssel....
Provade på massa nyheter...och gick runt i butiken och dreglade!
*flås*

image650
Här: mamma och pappa...med härliga rubon's från sassafrasslass



image651

Kommentarer
Postat av: Nancy

Vad fint du har gjort med din blogg.
och en massa fina alser sen sist jag tittade in.
Tack själv för en trevlig och rolig lördag.

2008-05-20 @ 15:19:49
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Ida/tatoo rosen

Va snyggt det har blivit här i bloggen! Mycket fint du gjorde på träffen!!!

2008-05-20 @ 15:26:05
URL: http://omida.blogspot.com
Postat av: Pyttisens mamma

Finfint! Gillade din "anslagstavla"!

2008-05-20 @ 22:18:01
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com
Postat av: Morfen

Oh la la, här finns massor av härlig inspiration! Vilken otroligt fin canvas du gjort. Tack för fin kommentar i min blogg. Tyvärr är det inte jag som tagit det fina fotot, det var en vän, men snart får jag en bättre kamera så då ska jag också ta såna fantastiska foton. :D Kramis!

2008-05-21 @ 19:26:11
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0