Marsipanros med skimmer...

ros-dop

Kommentarer
Postat av: Williamkristina

Great site, keep up the great work

2009-01-12 @ 07:51:28
URL: http://williamkristina.blogspot.com
Postat av: Sara

Hej!

Vilken toppensida!



jag tycker själv det är roligt att dekorera tårtor och liknande. Men jag är nybörjare. Min pappa fyller år snart och jag har fått i uppdrag att göra tårtan. Så jag har lite frågor: Vad är bäst mandelmassa eller marsipan? Hur får man den mjuk och smidig? Hur får du rosorna glansiga? Var kan man köpa annan färg än de vanliga röd, gul och grön? Var köper man tex vit färg? Hur har du fått till det supersnygga skimmert på dessa rosorna?



Jag hoppas du kan ge mig lite tips :) Fortsätt med sidan, den är helt underbar!!

Tack på förhand!

2009-01-19 @ 20:15:03
Postat av: Yannetty Adams

Hej jag skulle vilja ha din hjälp till min dotters dop. Snälla kontakta mig när du ser detta tack. 073-9693234

2012-09-17 @ 22:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0