Pysslat massor i helgen....

Hela helgen..... (eller ja, i alla fall två kvällar, när ungarna somnat)....har blivit tillägnat pyssel och pepparkakor.

Jag har fått gjort nästan sex LO's. Några väldigt enkelt utformade....och nån med lite mer tanke och tid bakom.
Här visar jag fem av dem. En saknar fortfatande titel....så den får vänta...

Och jag som inte skulle göra ett endaste endaste julkort till, har satt igång med såna igen.
Fick ett erbjudande som jag inte klarade av att tacka nej till... så nu blir det julkort i tre dagar till, sen hoppas jag på att julen är slut för i år....

                            


image376





image377





image378

Kommentarer
Postat av: Milla

Fina! Underbart papper på Mamma & sonja, gillar verkligen!! Kram

2007-12-03 @ 23:11:28
URL: http://www.millasfavoriter.blogspot.com
Postat av: Kasparhedda

Hi, cool site. What CMS is it?

2009-07-08 @ 08:17:59
URL: http://kasparhedda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0