Sommarvärme och åska

Sommarvärmen är alldeles kvalmig och kladdig. Vi har

inte så mycket sol, men värmen och åskan hänger som

kletig sockervadd runt om oss. Härom natten drog världens

åskväder förbi. Luften lättade inte ens. Pjuh.

Vill ha lättad luft och sol nu!

 

Här är ett kort till finaste Fredrik i Tällberg. Han fyller

år och ska få hyra en vinrad i Frankrike i present. De

som ska ge presenten kommer däremot inte ha hunnit

få papper på hyran. Jag kom på att jag hade just denna

stämpel, och frågade om jag skulle slänga ihop ett kort

åt dem istället.  Så så blev det.


Det här kortet är till en Isak jag inte känner. Finaste

Mala med mysigaste bebismagen har beställt det.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0