Det oproduktiva året- 2010

Så mycket pysslat har det inte blivit i år. Året har
varit långt och omtumlande. All kreativitet har stått
tillbaka. Jag har varit mammaledig, flyttat, köpt hus,
renoverat hus, fått nytt jobb, jobbat galet mycket,
haft trubbel och funderingar, haft en svacka större
än jag haft på måånga år. Så, ja. Pysslet har inte
direkt haft någon central plats i livet.

Hur som helst så blickar jag, precis som tidigare
år, tillbaka på några favvisar. Det finns inte så
mycket att välja på. Men man får vara glad för det
lilla ibland. Enjoy.































...och med dessa bilder som slutet på året
vill jag önska alla ett
Gott Nytt 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0