Grabbigt

Inte så vanligt med grabbiga kort här inne

hos mig. Det är väl inget jag anser mig så

särskilt bra på...... och det är vansinnigt sällan som jag

spontant fastnar för maskulina papper.... och

därmed blir det ju sällan spontant maskulina kort.

 

Nu har jag däremot gjort två kort på beställning.

 

Första är till en militär "BIG" som fyller 25 - och när jag frågade efter

lite "fakta" om honom så var det bara militär, militär

och militär som dök upp.... Så det fick bli lite, lite födelsedag

och annars militär!!!

 

 

Och sen ett kort till Anton som fyller 17.

Och i brist på mopeder.....så blidde det så här!!


Kommentarer
Postat av: Annaf

Snygga kort. Du fick fram det grabbiga eller vad säger man killiga eller nåt... Snygga helt enkelt!

2009-10-01 @ 19:42:01
URL: http://www.pysselanna.zoomin.se
Postat av: ElinÅ

Jättesnygga! Du har verkligen fått till grabbiga tuffa kort!

2009-10-02 @ 08:55:58
URL: http://elinsscrapblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0