Jag är äntligen tillbaka igen

Nu har vi landat i nya lägenheten, 50 mil från staden som varit mitt

hem i över sex år. I en vecka har jag oavbrutet packat upp

kartonger och försökt få i ordning det runt om oss. Och nu, nu

börjar det nog kännas riktigt bra det här! Dessutom har vi

fått igång både telefonen och internet idag! Toppen!

 

 

Det här julkortet är nog årets första julkort. Det gjordes

förra helgen när jag var hos BumbleBee på besök med DT-gänget.

Mysigt, trevligt och lite kreativt även om jag fått mer gjort om

jag inte haft en liten tvåmånadersbebis under armen!!

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Har du flyttat? Om man flyttar 50 mil - vart hamnar man då måntro? Underbart julkort!

Kram

2009-12-01 @ 07:59:31
URL: http://lenasscrapblogg.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0