Våren på väg nu......eller?





Kort i våriga toner och en stämpel från Magnolia.

Tror minsann att våren är på gång nu.....vill inte alls få
fler bakslag nu. Gula och lila krokusar har slagit ut på
gården. Och på gräsplätten utanför har det tittat upp små
söta snödroppar. Och här och var tittar påskliljornas blad
upp, och bara väntar på att få lite värme.
Och värme är väl det enda vi alla väntar på nu!?

Nästa helg ser det ut som att det blir lite pyssel.
Kors i taket. Och dessutom sa jag försöka få till
ett kort idag också.... hoppas att jag känner mig en
liten aning inspirerad när jag slår mig ner i mitt hörn.



Kommentarer
Postat av: Petra

Hej vännen

vet att du inte är direkt aktiv just nu,men du kanske läser inläggen?

Kortet är görfint och visst är väl våren på väg!!

Det ska bli såå kul att träffas på lördag. Jag kommer väl ha fullt sjå med att bara sitta och stämpla upp en massa motiv av era stämplar.

Må väl och så ses vi på lördag.

Bamsekram Petra

2009-03-24 @ 00:26:46
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: Örnen

Hej! Hoppas att allt är bra med dig :-)

Kanonfint kort! Vårigt och underbara färger!

Kram.

2009-03-24 @ 16:34:13
URL: http://ornen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0