"min vän" -till bloggpartyt!



Här har jag gjort ett alla hjärtans dag- och födelsedags
kort till en av mina närmsta vänner som jag träffar så
fasligt sällan. Passade samtidigt på att haka på Cattis
utmaning på bloggpartyt. Att utgå från en skiss på hennes blogg.

Är det förresten nån som vet varifrån det rosa papperet med
de små blommorna kommer ifrån? Verkligen tokälskar det.
Har setat och hållt på ett ark av det i typ ett och ett halvt år..och
vill ju bara inte göra slut på det. Och om ni dessutom vet nån
butik som säljer det så... ja.... ni förstår...


Kommentarer
Postat av: Anita/AniLi

Roligt att du kikade in hos mig, tack för gullig kommentar!

Och här ser jag en massa fina kort och layouter, så nu får jag skrolla nedåt och titta lite mer och inspireras!

Anita



2009-02-14 @ 10:22:26
URL: http://www.anilisblogg.blogspot.com
Postat av: Angelica/Smurfmamman

super fint!!! Me like!!! Ska lägga in V´s kort med och se hur semle korten blev, med min surige son ;-) Vi kanske kan dejta i veckan??? KRAMAR

2009-02-14 @ 21:44:49
URL: http://smurfmamman.blogg.se/
Postat av: TinaStina

Underbara kort och LOs du gjort! Gillade verkligen det översta kortet och förstår att du tycker om pappret. Tyvärr har jag aldrig sett det förut, men lycka till och hoppas att du hittar det igen. Jag vet hur det är att hålla på papper för att det är så fint, och hur man saknar det när det är slut :)



Kram!

2009-02-14 @ 23:53:58
URL: http://tinastinasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0