Kryssning snart minsann

Inte många dagar kvar nu tills tysklandsbåten lämnar
Göteborgs hamn. Jag ser fram emot allt pyssel och
alla människor, massor. Hur kul som helst. Och länge
sen var det jag gjorde något på egen hand, för min skull
också, så det är också riktigt välkommet nu må jag säga.
Och dessutom ska jag dela hytt med smurfmamman. Ha,
vad vi ska fnissa och äta choklad!

Har förberett mig lite genom att skriva packlista, och fixa
i ordning de foton som ska med. Borde kolla igenom papper
och dekorationer också. Är ju så svårt att veta nu och här, vad
man kommer att ha inspiration till....och allt kan ju absolut inte
följa med. Men mycket.

Tänk, fredag eftermiddag till söndag lunch.
*myser*
Redogör så klart på ett eller annat sätt hur tripen var och blev.
Ska ju ha kurser, cropparty, tysklandsshopping och sånt
skoj för oss. Så det kommer alldes säkert finnas saker att
berätta, och alster att visa.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0