Helgens mässa


Först ut... som visades på mässan:
Två LO's i vitt/svart/rosa
Foton från vår bröllopsdag....

...och jaaa, ni som väntar och frågar .... det
ska komma att dyka upp bilder från bröllopet
snart också!!










Trevligt litet Maya road -album
som jag lekt ihop!!

Några av bilderna har jag lånat från
Arkivets hemsida...




























Lekte också med Girls Keychain set och Zoo Keychain set
från Maya Road.
kul kul....

 




och det här cupcakealbumet (också från Maya Road...)

     ..vill man kika inuti får man bege tig till Arkivet
här i Göteborg






För övrigt bjöd mässan på en massa härlig shopping...
Blommor, blommor och mer blommor.
Lite papper..
En hel drös Pro Markers
5 (bara) nya fina stämplar
Några fina papper
Tag-dies
en silent setter
nya saxar...och mera lim

...och dessutom fick mitt blomshoppande mig att ta med dottern
på en IKEA-tur för att fixa lite fina burkar....
...och fast jag köte många burkar....skulle jag ändå
behöve fler...






Kommentarer
Postat av: ida

Härliga bröllops lo's! De Var ännu finare i verkligheten! Saknar dig... Hoppas att vi ses snart! Kram

2008-09-10 @ 22:49:32
URL: http://omida.blogspot.com
Postat av: Ammi

Ahhh....det var dina fina bröllopslayouter jag beundrade på mässan...tycker dom är otroligt fina:-)

2008-09-12 @ 21:36:43
URL: http://www.ammi76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0