Jag vill ha ett hus vid havet......(M. Fredriksson)

Har blivit rätt många kort på sistone... framförallt beställningar!...trevligt trevligt
när folk uppskattar det man gör, och blir glada.......
...och så klart när man får nya "handla pyssel-kronor"



Först ut är dock ett  icke- beställningskort.
Gjorde ett enkelt kort med massa kramar i till min kära mamma där hemma i Älvdalen!
image668
Den gröna färgen på cardstocken är förresten en riktigt het bubblare
här... Hur läcker som helst...och passar/skär sig med allt! *älskar*



Det här är beställt av en av mina allra trognaste kunder.
Hon önskade ett kort med ett vitt hus vid havet.... gärna med vitt staket...
..och, ja...om jag kunde få in Inger och Alex på nåt vis så vore det ju skoj!
...och så här blev det..
...bara staketet som är en stämpel....allt annat är stansat eller utklippt.

...dum som jag var missade jag att ta ett par närbilder...det
är uppbyggt av mkt 3d effekter här och var...

image669




Gillar det härliga gamla Disneypapperet!!!! Visst är det fint!?
image670



...och ett enkelt blommigt kort

image671



Fler kort kommer snaaart........

I helgen ska det förresten bli närmre 30 grader säger de som vet.....
Hur underbart är inte det?
.....då blir det minsann inget pyssel...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice!!! Huset vid havet är ju helt fantastiskt och riktigt läckert blev det med disney pappret!!!

2008-05-28 @ 22:20:10
URL: http://omida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0