Legotårta

Legotårta till Villes tvåårskalas blidde det!!

Det är första gången som jag vågar mig på att stapla tårtorna på varandra.... så det var lite nervöst.
Det gick i alla fall ganska bra.... men man lär ju sig av sina misstag.... och nästa gång ska jag se till att det är en "fastare" tårta om jag ska bygga på höjden!

image473


                            

Ljusa bottnar.
Hallon- och jordgubbsmousse.
Chokladmousse.
Jordgubbsgrädde.
Dekorerad med mmf och smörkräm.



....och fiina blommor fick jag som tack för att jag bakat!!
/Tack



Kommentarer
Postat av: marie

Men den va ju jättefin. Du kan få blommor av mig med om du bakar en tårta =)

2008-02-05 @ 21:15:43
URL: http://www.metrobloggen.se/marie
Postat av: SandrawNilsson

fin väldigt fin...

2008-02-06 @ 14:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0