Projekt åt Arkivet

Här är ett par mindre projekt som jag lekt ihop åt Arkivet.



Det första ni beskådar är ett album sommalla DT's blivit ombedda att göra varsin sida i.
Jag och Angelica, Smurfmamman satte fart med ett gemensamt uppslag...
...temat blev nog animerat...eller galet....eller kanske bara mindre seriöst.

Jag har gjort "Hajsidan" och inte helt otippat så är det Angelica som gjort den rosa halvan. *ler*



Alfabetet är Qk's underbara Chopsticks!
..och de pappersbitar som syns är Sassafraslass...








...och här är ett urflippat litet minialbum jag gjorde med lite inspiration om
hur man kan använda sig av mini mini glaspärlor på chipboards.
Albumet finns inne i butiken för den som är riktigt nyfiken...... eller som
bara vill få norpa åt sej bling bling idén.


Kommentarer
Postat av: Areastrid

I really enjoyed my visit. A great site

2009-03-11 @ 12:04:11
URL: http://areastrid.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0