Blir så glad.....



.....när någon talar om att de gillar det man gör!!
Det blir vi väl alla....
....och många gånger är vi nog dåliga på att berätta att
vi gillar våra vänner-bekantas-eller midre bekantas
verk och skapelser.

Någon som varit gullig och berättat för mig är
iaf Ida- tatto rosen. Och förutom att hon finns här
inne hos mig ofta ofta och ger uppskattande ord
så har jag fått dessa små bloggutmärkelser av
henne.

Dessvärre är jag inte nån kedjebrev-person.... så
man får lära sig att jag blir glad av att bli "inbjuden",
men att jag ytterst sällan för det vidare.

Den här gången väljer jag åtminstone att lägga in
utmärkelsebilderna här. Tacka Ida så mycket, och
meddela att jag inte för utmärkelserna vidare till
någon speciell. De som värmer mest just nu i
bloggvärlden är däremot de som vecka efter vecka
besöker min blogg, och lämnar små uppmuntrande
spår efter sig. I en stressig och fullproppad vardag
är det såna små glimtar som gör att man än en
gån muntrar till, och vill pyssla vidare, trots att
man är trött som få.



Så, med dessa fina utmärkelser vill jag snarare
uppmana och uppmuntra alla er där ute- Att skriva
en liten liten kommentar oftare när du kikar in- både hos
mig och hos andra. Vad tar det för tid?
-Ingen alls egentligen.....så varför inte unna någon
annan den lilla lilla glimten i vardagen, som
dina små ord ger!!??





















Kommentarer
Postat av: Ida

Åhh Tack själv!!! Du förgyller ju min vardag med vackra alster som jag ofta blir väldigt inspirerad av! Kram

2008-08-31 @ 21:26:29
URL: http://omida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0