Två supersnabbisar.

Båda dessa, är snabbt och oplanerat gjorda...
Har haft lite scrapidétorka, och känner nog att dessa två har dragit igång lite sug i mig igen.
Det har blivit fasligt många kort nu på slutet...så det var skoj att leka med lite foton nu äntligen...

...och, ja...tids nog kommer det att visas massor av de kort som producerats här den senaste tiden.

image224

För att förtydliga lite.
Det står lärare på tröjan...ser att det syns lite dåligt.
Å så är jag ju färdig lärare till sommaren...
....hm...och så kommer jag från en riktig lärarfamilj.
(mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar)
..och i den lilla journalingrutan står det
"i fäders spår för framtids segrar" :-)
...kommer ju från vasaloppstrakten, så det kändes lite rätt och roligt!




image225

Jag och min lillebror som småttingar!
Supersöta ju!

Stämpeln kommer från Magnolia och de flesta dekosarna är Qk,s.







Kommentarer
Postat av: Carolina1979

Kanonsöta!

2007-09-18 @ 12:07:19
URL: http://www.carolina1979.blogg.se
Postat av: Malin

Fyndigt! =)

2007-09-18 @ 15:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0