Massa uppmuntran!!!!

Hm, färgen på mina länkar verkar inte riktigt vilja som jag vill. Ha överseende med det en stund. Ikväll är kvällen på tok för sen för att jag ska orka fixa och dona med sånt....



Idag fick jag syn på en trevlig överraskning. Jag har fått en "nice matters award" av underbaringen smurfmamman.
Självklart blir man ju bara såå glad.

...men jag måste ju också ta tag i en tidigare uppmuntran, som jag ännu inte fört vidare. Även den "taggningen" är det smurfmamman som ligger bakom!

Så, nu är det väl min lilla uppgift att skicka vidare dessa till ett par som jag tycker förtjänar min uppmuntran!




Smurfmammans fina ord om mig : för hennes ideér som bara sprutar ur henne, underbara kort, grym Altered och dessutom scrappar hon !!!

image215


Jag skickar vidare till:

SaGam för hennes idéer och underbara kort, som får mina idéer och min fantasi att skena iväg. Om det är någon som ska ha lite ära för att jag papperspysslar som jag gör idag, så är det hon!

Lisa -lisamattias: för att man alltid kan kika in till henne när ens egen inspiration är låg. Hon har alltid massa glädjespridande härliga alster att visa upp!







å fler ord från smurfmamman då: För hennes otroliga fantasi, krestivitet och skapar kännsla!


image216
"This award is for those bloggers who are nice people; good blog friends and those who inspire good feelings and inspiration. Also for those who are a positive influence on our blogging world."



Och jag skickar vidare till två personer vars bloggar är lätta att fastna i.

Biggan: för all inspiration man kan hitta i hennes underbara färgsprakande blogg. Härligt helt enkelt!

Maraij: för hennes lättsamma och lättlästa blogg.....och för allt underbart och varierande som skapas av henne.



Kommentarer
Postat av: Lisa Nilsson (LisaMattias)

OJ, tack så mycket!! Så fina ord att jag nästan rodnar...
Kraaaaam från Lisa

2007-09-09 @ 01:47:06
URL: http://lisamattias.blogg.se
Postat av: Sara - SaGam

Jag tar åt mig den äran och sträcker på mig. Tack för de fina orden!
/sara

2007-09-09 @ 18:56:26
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Lokeleila

Lovely site keep it i will be back that you.

2010-12-02 @ 13:44:19
URL: http://lokeleila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0