Kortmakarkorten

Kortmakaren hade ju en tävling där de sökte gäst DT.
Jag gjorde ett par kort...och det gick fasligt långsamt...
..men, så, tre dagar innan inlämning så bestämde jag mig för att visst vara med.
Tyvärr så blev det ingen vinst.
Det var fasligt många som sökt, och de som vann har verkligen kanonbidrag!
...och med facit i hand kanske jag ska vara lite lättad att jag inte blev val. Det är en stressig period i livet just nu...och pysslet får ta tre steg åt sidan.....
...men självklart hade jag varit glad och jublat om jag fått chansen!
Min chans kommer en annan dag!!




Tre kort med samma motiv.

image230




image232




image233






Tre kort med olika tekniker

embossat
image231



torrembossat (syns tyvärr dåligt på fotot)
image234



maskat
image235





Kort som tilltalar en nybörjare.

image236




Jag visar även dessa två....
Gjorde det med de sjungande först...men kom sen på att Kortmakaren inte hade den stämpeln...
Gjorde det med släden...blev inte nöjd...
Och sen gjorde jag det inlämnade med släden....som jag f.ö. inte heller är helt nöjd med...
...men det kan man ju inte bli med allt heller!!

image237     image238



Kommentarer
Postat av: ninaerica

Åhh, jordgubbssmoothie är ju klockrent!!!! :):):) UNDERBART!!!!

2007-10-01 @ 21:37:37
Postat av: Sara - SaGam

Gillar filurjordgubben bäst! sicken kanonkille!

2007-10-18 @ 15:07:39
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0