Mitt Månsta

Det här tag-pocketalbumet har jag gjort till mina föräldrar.
Ska skicka hem den lagom till mors dag som är nu alldes snart.

Alla bilder är tagna hemma på deras gård- mitt barndomshem- ett barndomshem så fyllt av minnen- tankar- dofter- ljud- smaker- känslor- glädjor- sorger- upplevelser och år.

image78

image79





en vacker Gård i ett vackert Månsta
Sid 1.   Där syrenen lockar på försommaren
Sid 2.   Där ytterbelysningen välkomnar om kvällen
Sid 3.   Där gruset knastrar när man går över gården
Sid 4.   Där liljekonvaljerna står i blom lagom till skolavslutningen
Sid 5.   Där det doftar av solmogna grönsaker i det varma växthuset
Sid 6.   Där vinbären blänker rubinröda i kvällssolen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt otroligt fin!! Jag beundrar din skapar konst och otroliga fantasi!! Det är en stor inspiration att se dig skapa!! Obs tjejen bloggen är inte ens startad ännu (ska greja den idag :-) ) KRAMAR Angelica o Lillsmurfen

2007-05-08 @ 09:29:29
URL: http://smurfmamman.blogg.se
Postat av: Örnen

Superfin! Du är så duktig!

2007-05-09 @ 07:17:54
URL: http://ornen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0